NAJPOZNATIJI WESTERN FILM: DOBAR, LOŠ, ZAO – GOOD, BAD AND AGLY – LE BON, LA BRUTE, LE TRUANS – IL BUONO, IL BRUTTO, IL CATTIVO


NAJPOZNATIJI WESTERN FILM: DOBAR, LOŠ, ZAO – GOOD, BAD AND AGLY, LE BON, LA BRUTE, LE TRUAND, IL BUONO, IL BRUTTO, IL CATTIVO

Riječ/dvije o ovom najgledanijem Western filmu na svijetu a da gledatelji nisu znali najosnovnije podatke ovog filma. Pronašao sam ga na francuskom, pročitao i, rekao bih “zapanjio” se što sam sve pročitao. Odmah sam pomislio da bi bilo dobro i poželjno ovo prevesti na hrvatski i dati Hrvatima i hrvatskim čitateljima da se upoznaju sa svim detalijima ovog filma. Kliknuo sam na dugme za prijevod i, što ćete sada čitati, to je to. Nisam htio ništa ispravljati. Sadržaj je jako dobro razumljiv i uživajte u čitanju. Mile Boban, Otporaš.

Dobar, loš, zao

Dobar, loš, zao
Ime slike Zwei Glorreiche Halunken logo.png.

Za detalje pogledajte list i distribucija

Dobar, loš, zao ( Il Buono, il brutto, to cattivo ) je film njemački – španjolski – talijanski redatelj Sergio Leone i objavljen u 1966 . Među najpoznatijim vesterna u povijesti kinematografije , smatra se da sadrzaj o „stilu  špageti zapadni  .”

Da zaključimo svoju trilogiju dolar (također poznat kao Trilogija čovjeka bez imena ), a kako bi se izbjeglo ponavljanje, Sergio Leone povećava s dva na tri je broj igrača, uključujući Clint Eastwood i Lee Van Cleef , koji je dijelio zvijezda u i nekoliko dolara više , pronaći sebe dodajući Eli Wallach u trećem filmu.

Skripta uvodi još jednu inovaciju: u provaljivanje u povijesti s građanskog rata American kao pozadina. Dakle, ovo je kronološki unatrag u odnosu na druga dva filma u trilogiji, odnosno uvoda. Slično tome, Clint Eastwood (konstanta koja povezuje tri filma) ne pojavljuje se u svom uobičajenom ruhu: umjesto pončo , on nosi dugi kaput (koji se nazivaju i pokriti prašina ); to nije bilo sve do kraja filma on podržava ovu haljinu, usvajanje izgled lika iz prva dva filma i ostvaruje, prema ideji Leone, cikličke aspekt trilogije 1 .

Sinopsis uredi modificirati kôd ]

“The Good” (Clint Eastwood).

Film govori o tri revolveraša koji su tijekom građanskog rata u potrazi za nestalim tereta zlata. Prvi se predstavio je Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez, kriminalac koji je počinio mnoge zločine i čije glave je cijena. Tuco je u dosluhu s Blondin, ove posljednje knjige Tuco na vlasti, u gotovini premijom od uhićenja, a zatim oslobađa svoju partnericu kad je obješen. Dva zatim dijeli plijen i ponoviti isti postupak u susjednim županijama. U međuvremenu, treći lik po imenu Sentenza, okrutni ubojica, postaje svjestan prsa puna zlatnika iz Konfederacije, skrivene vojnik po imenu Bill Carson. On počinje tražiti više informacija o tome.

Blondin odluči prekinuti partnerstvo sa Tuco ga ostavlja u pustinji. Tuco, međutim, uspio preživjeti i nakon putovanja od više od 100 km , to se događa, iscrpljeni, u malom mjestu. On odluči osvetiti. To se može brzo pronalazi i snima Blondin, uživajući skretanje nudi povlačenja iz Konfederacije Kaliforniji . Potom je obrnut uloge, prisiljavajući svog bivšeg partnera da slijedi šetnja u pustinji. Dok Tuco je oko pucati Blondin, susreću se kočijom napuni Konfederacije vojnika, mrtvim ili umirućim. Među njima je i Bill Carson, čovjek traži Sentenza. Carson Tuco otkriva ime groblja gdje skriveno zlato, ali potreba za vodom u zamjenu za ime na grobu. Dok Tuco dohvaća tikvicu, Carson umre, nakon što je prvi dao ime groba Blondin, koji je iznenada postaje vrlo važno za Tuco. Stoga treba ga liječiti kako bi se znati ime u pitanju. Tuco dovodi Blondin umiru u katoličkoj misiji koju vodi njegov brat. Nakon izlaska iz misije, Tuco i Blondin, u liku Konfederacije vojnici, bili su zarobljeni od strane grupe vojnika Unije , a zatim se nađu u logoru 2 .

U međuvremenu, Sentenza slijedio trag Billa Carsona do kampa, gdje je postao čuvar Sgt. Uz pomoć kaplar Wallace mučenje Tuco to za ime groblja. Kad sazna da je samo Blondin zna ime groba, on je promijenio taktiku. On je predložio savez s potonje. U pratnji pet drugih razbojnika, bježe oba logora i otići u potrazi za zlatom. U međuvremenu, Tuco je vodio u vlak zarobljenika, u pratnji tjelesnog Wallace. On je uspio pobjeći nakon uklanjanja kaplara. U obližnjem selu, devastiran od strane topništva dviju vojski, Tuco susreće lovac ranio ga na početku filma i traži osvetu. Tuco nijansu. Blondin, koji je bio u istom selu, čuje metak i prepoznaje zvuk pištolja svog „prijatelja”. On odlazi u potrazi za njim. Nakon što se oporavio, par je odlučio da se ponovno udružiti snage za uklanjanje Sentenza. Oni su uspjeli riješiti članova njegove bande, ali Sentenza bježi 2 .

Tuco i Blondin, na svom putu do groblja, svjedoci bitke između Konfederacije snaga i onih Unije, koji se bore za kontrolu velikog mosta stratešku vrijednost. Još jednom uhvatili sjevernjaci prednosti oni nude upisati, nakon razgovora s kapetanom tvrtke. Potonji, očito pijan, otkriva dvojice muškaraca svoj tajni san: da uništi most, kako bi se zaustavilo nepotrebno ubijanje dviju vojski. Budući da je groblje s druge strane mosta, njih dvojica odlučili raznijeti, prisiliti vojnike da se povuku. Dok su ležali eksploziv, oni odluče da otkriju svoje tajne. Tuco daje ime groblja: Sad Hill; Blondin daje ime na grobu: Arch Stanton. Nakon eksplozije mosta, dvije vojske povuče prema planu i dva partnera napokon stići na drugu stranu rijeke. Dok Blondin zaustavlja u blizini ruševina crkve i tješi Konfederacije umiranje, Tuco je iskoristio priliku da galop na groblje 2 .

Jednom je ugledao grobnicu, on je počeo kopati bijesno. Prije nalaz ništa, on se pridružio Blondin, revolverom u ruci, koji mu nalaže da kopaju lopatom. Sentenza događa, također naoružan, a on naredi Blondin pomoć Tuco kopanje. Blondin otkriva dok zlato nije sahranjen u toj grobnici, koja sadrži samo kosti. Blondin upisan na kamenu pravo ime groba gdje pokopan zlato. Trojica muškaraca lice na širokom trgu u središtu groblja za konačni dvoboj. Blondin hlad Sentenza a Tuco shvaća da je njegov pištolj je prazan. Blondin priznaje što prije isprazni noć. To također pokazuje da on nije imao ništa napisao na kamenu, jer grob tražio je da bez imena uz onaj Arch Stanton. Tuco je prisiljen ponovno proširiti i uskoro nađe zlato, Blondin ga prisiljava da prođe konopac oko vrata, stoji na vrhu križa. Blondin platiti polovicu plijena na konju i dalje, a Tuco plače za pomoć. Dolazite na daljinu, Blondin požara na užetu i oslobađa Tuco, kao na početku filma. Blondin pobjegli sa polovicu zlata, ostavljajući drugu polovicu, ali ne konj, bijesan Tuco 2 .

Tehnički podaci promjena modificirati kôd ]

Distribucija uredi modificirati kôd ]

Izvori i legenda  : francuskoj verziji (VF) na Voxofilm 5

Proizvodnja uredi modificirati kôd ]

Geneza filmu uredi modificirati kôd ]

Podešavanje film sniman u Almeriji .

Nakon uspjeha Za šaku dolara i Za dolar više , rukovoditelji United Artists kontaktirao pisca oba filma Luciano Vincenzoni stjecanje prava svojih ranijih radova i svojoj sljedećoj vesterna. Ni on ni producent Alberto Grimaldi , ili Sergio Leone je imao projekte u umu. U stvari, Leone, nije ni namjeravao učiniti još zapadna. Međutim, privukla je ogroman novac nudi (koji će mu omogućiti da se financijski neovisni za ostatak svog života), on je prihvatio prijedlog, ali nisu našli ideju sljedećeg filma. Srećom za njega, Vincenzoni predložio ideju o „filmu o tri nitkova u potrazi za blagom za vrijeme građanskog rata 6 . “ Studio složio i proračun od 1 milijuna dolara (više od 50% prihoda od prodaje ulaznica izvan Italije) je nagrađen za projekt. Konačno, film će koštati 1,3 milijuna $, astronomski iznos, ako uzmete u obzir nesigurne uvjete u kojima Leone morali raditi samo dvije godine ranije 6 .

Originalni naslov filma bio Dvije Lijepa nevaljalac , ali je promijenjen na početku snimanja, kada Vincenzoni zamisliti naslov Dobar, loš, zao ( Il Buono, Il Brutto, to cattivo ), koji po volji Leone odmah 6 .

Jasne proračunska ograničenja, Sergio Leone i opisuje pristup filmu mogao učiniti što je želio, zgrada na prethodnu povijest i ono što je napravio to raditi, i razmišljajući o različitim motivacijama Van Cleef a Eastwood: „u svakom trenutku pomislio sam da je dobro je loše i nasilno ne može postojati u apsolutnom i ukupnog smislu. Činilo zanimljivo demistificirati ove pridjeve u zapadnom atmosferi. Ubojica može pokazati uzvišenu altruizam, tako da dobro mogu ubiti s ukupno ravnodušnost. Naizgled loša osoba kad znamo najbolje, može biti hrabar, nego što čini se da je i pokazati ljubav. Imam stari rimski pjesmu urezano u memoriju, pjesmu koja se čini puno zdravog razuma: Kardinali umro. On čini dobro i zlo. On je učinio krivo i to boli dobro. To je u osnovi moralno da sam htjela skliznuti u filmu 6 . “

Scenarij promjena modificirati kôd ]

Dok je Sergio Leone razvija svoje ideje i planove staviti u stvarnog i osobnog sceni Vincenzoni preporučuje raditi s tim pisaca, uključujući Age & Scarpelli i upravlja sam Leone i scenarist Sergio Donati . Leone odbacio sve svoje skripte, pronalaženje previše budalaštinama, i potpuno je u ruci scenarij s Donati. Leone je htio kombinirati tragično i komično na pesimističan dnu 7 . Donati potvrđuje ovu izjavu, dodajući: „U završnom scenariju, nije bilo gotovo ničega od onoga što je napisao. Oni su pisani prvi dio, samo nekoliko riječi. Bili su vrlo udaljeni od Leone stilu. Leone je htio probati nešto novo. Umjesto da je zapadna, starost i Scarpelli je napisao komediju vrsta pojavljuju na Zapadu 6 . “

Scarpelli opisati kao fatalni susret sa Leone. „U našoj profesiji moramo biti znatiželjni i obratite pozornost na filmovima drugih – kako oni rade, što se tamo događa. Bilo je to vrijeme od dva vesterna Sergio Leone. Tijekom filmske zajednice postoji tajna i dijete strast za vesterne, pa smo se dogovorili da surađuju u izradi ovog filma, a posebno da je htio remake verzija Western The Great War , ep tragikomičan dvije gume za strana na prednjoj strani u 1917. No, naš susret s njim pokazao koban 6 , 8 . „Vincenzoni tvrdi da je napisao scenarij za jedanaest dana 9 , ali je brzo odustao od projekta kada je njegov odnos s Leone pokvariti.

Tri glavne likove (Tuco, Blondin i Sentenza) djelomično su izgrađene od autobiografskih elemenata ravnatelja. Tijekom intervjua, on je izjavio: „U mom svijetu, najzanimljiviji likovi su anarhisti. Ja ih razumijem bolje, jer moje ideje su bliže svoje. Ja sam malo poput trojice muškaraca. Sentenza nema dušu, on je profesionalni u većini banalnom smislu. Poput robota. To nije slučaj s druga dva znaka. S obzirom na stranu metodičan i oprezan moje osobnosti, ja isto tako kao Blondin. Ali moja najdublja sućut će uvijek biti za Tuco … On može biti dodirivanje sa svim tim nježnosti i ovog ranjenog čovječanstva. Ali Tuco je također vrlo instinktivno stvorenje, gad, beskućnik 6 . “

Film se temelji na tri uloge: a Harlekin 10 , nitkov i zlikovac. Eastwood je primijetio ironično o trilogije: „U prvom filmu sam bila sama, u drugom smo bili dva, ovdje smo tri. U sljedećem, ja se nalazim u sredini odred konjice 6 . “

Leone jako privlači ideja da je proljeće vrijeme pripreme filma: „Što zainteresirani mi je na jednoj strani demistificirati pridjeve, a drugi da pokaže apsurdnost rata … građanskom ratu u kojem likovi bore, s moje točke gledišta, je beskorisno, glupo 6 . “

Leone je također inspiriran stara priča o ratu: „Htio sam pokazati ljudsko slaboumnost pustolovan kao ratne stvarnosti. Imao sam negdje pročitao da je 120.000 ljudi umrlo u logorima Južnjaci su andersonville , ali nisam vidio nigdje u odnosu na mrtve sjevernjaci logorima. Mi smo uvijek čuti o zločinima počinjenim od strane gubitnika, nikada te pobjednika “ . To pokazuje kamp Yankee gdje je glazba pokriva povike Tortured … mislimo nacističkih koncentracijskih logora, sa svojim židovskim orkestrima. To nije molimo Amerikance da građanski rat je gotovo tabu. No, „prava povijest SAD-a izgrađen je u nasilju koje ni književnost ni kino bili u mogućnosti otkriti što su trebali. Osobno sam uvijek imaju tendenciju da kontrast službenu verziju događaja – vjerojatno zato što sam odrastao pod fašizmom . Vidio sam osobno, kao što možete manipulirati povijest. Iz tog razloga, ja uvijek sumnjam što se reklamira. Za mene je to sada refleks 6 . “

Logoru gdje cijevi Blondin i Tuco temelji se na reljefima čelika andersonville , je u kolovozu 1864. godine , kada je 35.000 zatvorenika bili tamo. Osim toga, vanjski prizori su bili inspirirani fotografsku arhivu Mathew Brady 6 . Van Cleef kaže o tome: „logoru izgradili Sergio je bio vrlo jednostavan: samo nekoliko kolibe i ograde. I to je bio pretrpan, ali je dao dojam da je za vrijeme građanskog rata, stvari bi bilo baš tako. Bilo je kao na slikama sam vidio andersonville … Stvarno kao fotografijom Brady 6 . ”

O potrebnom dokumentacijom za film, Leone je rekao: „Američki pisci previše ovisna o drugim piscima i ne dovoljno vlastitu povijest. U pripremi film, otkrio sam da je za vrijeme građanskog rata, postojala je samo jedna bitka u Teksasu , u vlasništvo državnih rudnika zlata. Cilj borbe je da se spriječi sjever (ili jug) kontrole tih mina. Dakle, dok sam bio u Washingtonu, pokušao sam pronaći neke informacije o ovom događaju. Knjižničar od Kongresne knjižnice (najveći na svijetu), je odgovorio: „Mislim da su pogriješili. Texas, kažeš? To mora biti pogreška. U Americi nitko u pitanju borba za rudnicima zlata a ionako je građanski rat nikada nije dogodilo u Teksasu. Vrati se za dva ili tri dana, ja ću napraviti neke istraživanja prije toga. No, siguran sam da je to pogreška. „Pa, vratio sam se nakon dva ili tri dana i to pogledao me kao da je vidio duha. On je rekao: „Ja sam ovdje osam funti i svi se odnose na ovaj događaj. Kako si to saznao? Vi samo čitati talijanski, kako ste saznali? Sad razumijem zašto ste napravili filmove Talijana tako izvanredno. Radio sam ovdje za dvadeset godina i niti jedan američki redatelj nikada nije u pitanju da se raspitati o povijesti Zapada 6 . “

Leone umetnuta u pismu svoje osobno stajalište: kako Blondin i Tuco vidim rat je njegovo. Gadi rečenica Blondin komentirajući bitku mosta, „Nikad nisam vidio tako mnogo umiranje svijet …” sintetizira ono Leone je htio prenijeti 6 . Osim toga, kroz usta Yankee kapetana, prokazuje apsurdnost bitci kod izdavanja odlučio na visokim mjestima ( „muha govno na kartu”) i donosi ciničan dreka na alkohol, vojnika utočište koji će biti cenzuriran u talijanskoj verziji. Konačno, Leone mijenja svoj inscenacije za boj, i napušta svoj uobičajeni prikaz nasilja pucati gotovo dokumentarac bez junaštva, u nizu praćenje metak na cilj s udaljenosti 11 .

Scenarij je predmet romanizaciju ispod naslovne pjesme po Joe Millard ( Série noire o  1254).

Distribucija uredi modificirati kôd ]

Clint Eastwood “pravo” uredi modificirati kôd ]

Clint Eastwood tumači je „dobar” ili „čovjek bez imena”, A lovac flegmatičan i arogantni da se natječe s Tuco Sentenza iu utrci za skrivenim blagom u sredini građanskog rata . Ona se razvija odnos prijateljstva i mržnje prema Tuco koji ga je nadimak „Blondin”. Tuco zna ime groblja u kojoj ima zlata, ali Blondin zna ime groba gdje je pokopan. Oni su prisiljeni da rade zajedno i pomoći sami okrenuti.

Clint Eastwood utjelovljuje onu koja je možda najuspješniji od svih likova stvorenih Leone: grand, lakonski, A gunslinger izgledao nakon što je u svakom detalju. Prisutnost cigareta Blondin je vrlo važan simbol u filmu. Eastwood ima usta u gotovo svakoj sceni i stalno rekindled. Osim toga, cigara postaje ključni element djelovanja na nekoliko navrata (nastavlja stazom sve svježe pušili cigare, rasvjeta fitilj cijev i da eksploziva, itd).

Njegova tamna i zamišljen izraz, sa svojim poluzatvorene oči, mogao bi Blondin stereotipni ideal „loš momak”. Međutim, Leone uspio iznenaditi svakoga stvaranjem znaka na pola puta između lovac tradicionalnom i bandit, postizanje rezultata koje možda nitko drugi direktor je uspjela postići. U sastavu ovog lika, Leone, pokazuje da je integriran bit klasika poput grčke tragedije i rad Shakespearea . Osim toga, on priznaje da je Clint Eastwood u velikoj mjeri inspirirana stilu velikih latinskih autora poput Plauta i Terencija . Sergio Donati je istaknuo: „Od tri, Eastwood je vjerojatno onaj koji najviše sliči svoj vlastiti lik: zatvoren, šutljiv, ironično 12 . “

1965 označava kraj Rawhide , a televizijske serije Amerikanac u kojem Clint Eastwood posjeduje jedan od trajnu ulogu, dobar glatku kauboja i sjena 13 . U ovom trenutku, nema talijanskih filmova Eastwood još se distribuira u Americi. Kada mu je Leone ponudio ulogu u svom sljedećem filmu, on oklijeva, iako je njegova jedina ponuda rada. Nakon čitanja scenarija, otkrio je da je uloga Tuco je važnija od njegove. Zamolio je da je njegova uloga biti povećana, a Leone, ne umanjuje onaj Tuco. Leone se mora kretati do Kaliforniji sa svojom ženom, da pokuša pregovarati 6 . Nakon dva dana teških pregovora, glumac pristao snimiti film i zatražio da će biti plaćeni $ 250 000 plus 10% profita od blagajni diljem zapadne teritorije 9 , ugovor koji nezadovoljnim Leone.

U filmu, Eastwood lik je označen s nadimkom Blondin jer nitko ne zna njegovo pravo ime. Osim toga, kada je kapetan Clinton traži njihova imena i Tuco Blondin, ona šuti, ostajući vjeran svojoj slici. U scenariju, po kontra, mislimo na nju kao Joe .

Lee Van Cleef “bruto” uredi modificirati kôd ]

Lee Van Cleef u sličnoj ulozi u filmu dan gnjeva ( 1967 ).

Lee Van Cleef igra ulogu u „sirovom” 14 , neosjetljiv i nemilosrdnog plaćenika pod imenom u talijanskim i francuskim verzijama Sentenza , naziv postaje u američkoj verziji Angel Eyes ( „Angel Eye”). Ne ustručavajte se hladno eliminirati bilo koga upoznaje na svom blagom. Nakon Blondin i Tuco zarobljeni i zatvoreni, Sentenza je narednik koji ispituje i čini Tuco mučenje od strane tjelesnog Wallace, otkrivajući ime groblja gdje skrivenog zlata. Znajući da je laž Blondin umjesto dajući mu pravo ime groba, on je odlučio da se formira savez s Blondin. Potonji se voljela vratiti u Tuco čim se ukaže prilika.

Izvorno, Leone je htio Charles Bronson tumača Sentenza, ali on je već bio okreće Dvanaestorica žigosanih ( 1967 ). Leone tada mislio ponovnog rada s Lee Van Cleef: „Znajući da je Van Cleef već odigrao romantičnu ulogu u Za dolar više , ideja što ga tumače potpuno suprotan lik me zaintrigiralo 6 . “

Lee Van Cleef je rekao: „Po prvi film, nisam mogao pregovarati, jer nisam mogla ni platiti moj telefon. Okrenuo sam film, ja sam platio svoj telefonski račun i točno godinu dana kasnije,12 travanj 1966Bio sam pozvan ponovo pucati Dobar, loš, zao . A paralelno, ja okrenuo Colorado . Dakle, umjesto osvojiti samo 17 000 $ , ja zaraditi više od 100.000, a sve zahvaljujući talentu Leone ne mine 8 . “

Glumac je patio od čudnog straha od konja, onda očito ne zna ništa o jahanju. Sergio Donati je rekao: „Našli su mu poslušan konj i natjerane poput cirkuskog zvijeri, ali kako bi se ići gore, trebao je stolicu i netko je morao uzeti životinju. Ista priča se ponavlja naravno kad je došao dolje (Wallach koristi isti konja u njegovim prizorima, jer on ne zna se) 12 . ”.

Lee Van Cleef, kao drugo, iako je to mogao protumačiti „loših dečki” u većini njegovih filmova, bio je nježan čovjek koji je oštro u suprotnosti s njegovim likovima. Ovo su njegove glumačke sposobnosti koje mu omogućili da tako personificirati uloge tako daleko od vlastite osobnosti. Donati kaže da jednu anegdotu: „U jednoj sceni, ona mora uspostaviti prostitutku koja zna Billa Carsona, a on nije uspio otići tako daleko. Glumica ( Rada Rassimov ) je rekao: „Ne brini se, ako li mi dati pravi šamar, to mi ne smeta, udario me …”, ali je objasnio Van Cleef zacrvenio se to dogodilo samo da ne stavi ruku na ženu, to je bio jači od njega 12 . “

Eli Wallach “zao” uredi modificirati kôd ]

Eli Wallach na promotivnoj fotografiji za Dobar, loš, zao .

Eli Wallach igra ulogu Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez „zao” 15 , strip negativca, nespretan i razgovorljiv, htjela vlasti. Ovo je najdetaljniji lik, njegov brat je naišao, od kojih jedna uključuje to dolazi i zašto je postao razbojnik, dok su ostala dva glavna lika ostaje tajanstveno. Tuco uči ime groblja gdje je pokopan zlato, ali on ne zna ime groba; Blondin zna. Ova situacija prisiljava ih oboje postati suputnike.

U očima Leoneu, Tuco predstavlja sve proturječnosti Americi i dijelom njegova. Nakon razmišljanja ponudio ulogu Gian Maria volonté izabrao Eli Wallach, u kojem je osjetio nešto chaplinesque 8 . Leone je otkriven strip dimenziju glumca stacionirani daleko u dramatičnim ulogama u viđenje scene iz The West Was Won ( 1962 ) 6  : Kada Wallach s vlaka i razgovarati s Peppard , on vidi dijete (sin Peppard), on se iznenada i puca mu prst stvaranje lice 16 .

Njih dvojica sastali su se u Los Angelesu , ali glumac je nerado reinterpretirati ovaj tip karaktera. Uvjeren je nakon gledanja uvodnu sekvencu iz Za dolar više 6 . Oba se uz vrlo dobro, dijele isti čudan smisao za humor. Leone omogućava Wallach napraviti promjene u svom karakteru, u skele i načinu na koji se kretao. Tuco odjeća izabrao sam Wallach 6 . To je također onaj koji ima znak križa kompulzivnog karaktera 6 , 8 .

Oba Eastwood, Van Cleef oduzeti karakter Tuco posebno drago ravnatelja. Za njih, bilo je jasno da javnost radije karakter Wallach 6 . Ako Wallach čuva nekoliko sjećanja na rad s Van Cleef osim svojim novim Mercedes, on je cijenjen Clint Eastwood, koji je, tiha, ali pažljiv, predlaže ideje i detalje koji su činili karakter Tuco još bolje 6 .

Ostali likovi uredi modificirati kôd ]

  • Alkoholičar Yankee kapetan ( Aldo Giuffré ) postaje prijatelj Blondin i Tuco. On razumije da njegovi ljudi nepotrebno šalju na klanje i uništiti most san – san, san zahvaljujući svojim novim prijateljima. Smrtno ranjen tijekom bitke mosta, umro je tek nakon što je vidio što eksplodiraju. Giuffre je talijanski komičar.
  • Kaplar Wallace ( Mario Brega ) zatvorski čuvar koji radi za Sentenza je Tuco mučenja da mu kaže gdje je blago. Sentenza onda Tuco kaže Wallace, tako da on može dobiti nagradu od njegovog uhićenja, ali će eliminirati Tuco ga gura iz vlaka. Boucher je okrenuo glumac, impozantan Brega je sveprisutan u filmovima Leoneu i špagete vesterna u cjelini.
  • Bill Carson, rekao je Jackson ( Antonio Casale ): predstavlja jednu od prekretnica u povijesti. Kada je umro, on daje ime Tuco groblja gdje je zlato i Blondin naziv grob gdje je bio pokopan. Casale također se pojavljuju u filmu Leone Jednom davno revoluciju .
  • Pablo Ramirez ( Luigi Pistilli ), katolički svećenik i brat Tuco. On prezire svoga brata koji je postao razbojnik, ali u osnovi želi mu dobro. Pistilli je veteran koji je igrao u nekoliko špageti vesterna, obično tumači „negativca” (kao u Za dolar više , gdje je igrao ulogu omamljena).
  • Stevens ( Antonio Casas ), poljoprivrednik koji su uključeni u priču između Baker i Billa Carsona. Ubijen je s najstarijim sinom po Sentenza nakon otkrivanja da potonji za informacije o zlatu i na novom identitetu Jackson. Casas bio igrač nogometne popularna u Španjolskoj prije nego je postao glumac. Glumio je u više od 170 filmova i TV emisije tijekom svoje karijere.
  • Baker ( Livio Lorenzon ) Konfederacije vojnik sudjeluje u slučaju skrivenog zlata (s Stevens i Carson). Obvezuje Sentenza dobiti informacije i atentat Stevens. Potom je i sam ubio Sentenza plaća Stevens.
  • Maria ( Rada Rassimov ), prostitutka napao Sentenza. Zna Bill Carson, ali nije uključen u svojim poslovima.
  • Jedan naoružani lovac ( Al Mulock ): Tuco ranjeno rano u filmu, ona mora biti amputirane desnu ruku i naučiti pucati s lijevom rukom. Očajnički traži osvetu. Nakon što je nalaz Tuco, on govori predugo i Tuco je iskoristio priliku da ga pucati. Mulock je kanadski glumac koji će se pojaviti u Bilo jednom na Divljem zapadu , u ulozi jednog od tri revolveraša , rano u filmu. On je počinio samoubojstvo tijekom snimanja je défenestrant u fazi kostima.
  • Yankee Kapetan Harper ( Molino Rojo ): gangrenozan nogu, on ne prihvaća metode Sentenza i više nego jednom, govoreći mu da bude manje surovi sa zarobljenicima. To međutim ne uzima ozbiljno.

Okretanje promjenu modificirati kôd ]

Film je snimljen u Španjolskoj , u Tabernas pustinji ( Andaluzija ), uz suglasnost Franco režima i uz pomoć španjolskog vojske . Među dodacima, ima 1500 lokalnih vojnika. U 1973 , Eastwood je rekao da sve dok film u pitanju ni Španjolska ni Španjolci, oni nisu briga što je tim 6 .

Na skupu, Leone, s njim mlada Giancarlo Santi, koji ima položaj pomoćnika ravnatelja od ožujka do kolovoza 1966. Santi, tijekom intervjua na Festivalu di Torella dei Lombardi (2006), prisjeća se: „Sergio me želio znati i imao film za nekoliko dolara više kad sam ga upoznao na gledatelja. Brzo smo suosjećali, on je predan projekt, a ja otišao u Španjolskoj u razdoblju od ožujka do kolovoza 1966., najljepšem trenutku mog života. Priča filma Dobar, loš, zao je veća od one od prethodna dva filma, sa svojim velikim epske teme, etičke i povijesne. Naučio sam kako upravljati proračun za Leone je bio veliki poduzetnik 8 . “

Tonino Delli Colli prvi direktor fotografije u Sergio Leone filma. Za Delli Colli, zapadni ima estetski princip: ne možete staviti puno boja. Koristili smo nijanse amortizira: crna, smeđa, bež, kako su zgrade bile drvene i boje krajolika su radije živjeti 8 . Eli Wallach pamti Leone pomoću svjetla i sjene, inspiriran Vermeera i Rembrandta 8 .

Vijest da je novi zapadni Leone je u proizvodnji obišao svijet. Sa svoje strane, direktor usprotivi pravilima španjolskog talijanski koprodukciji filma: „Da, sada ja mogu učiniti ono što želim. Potpisao sam nevjerojatan ugovor s United Artists. To sam ja taj koji odlučuje što mi je činiti, ono što je važno, što glumci, sve. Daju mi ono što želim, oni ga daju meni. Samo birokrata gospodo talijanske kinematografije u potrazi staviti govorio kotačima. Oni čine filmove mjerenja sve sa farmaceut ravnoteže: četiri glumce i pol talijanski, dva i pol španjolske igrače, američki. Rekao sam im br. Ti pusti me moji filmovi na način na koji želim, ili idem u Ameriku ili Francusku, gdje će me dočekati raširenih ruku 8  ! “

Tijekom snimanja , nema neke značajne događaje: Eli Wallach je gotovo otrovan kada je slučajno popio iz boce kiseline lijeve strane tehničara u blizini njegove boce soda . Wallach spomenuo ovu anegdotu u svojoj autobiografiji, a žaleći što Leone, iako je bio sjajan redatelj, nije proveden sigurnosnih mjera dok je snimao opasne scene 17 . Glumac je u opasnosti u nekoliko scena. Kada o tome da se objesi i otpušta metak koji reže uže i da plaši konja, dopuštajući mu da radi na punoj brzini, konj utrke i dalje trčanje za više od 1500 metara s glumcem u sedlu, s rukama još uvijek vezane iza 6 .

Wallach također riskira svoj život u sceni u kojoj on i Brega mora iskočiti iz vlaka. Skok je postignuto bez problema, ali opasna situacija se dogodila kada je njegov lik mora smanjiti lanac koji se montira na kaplara, sada mrtav. Tuco stavlja tijelo na stazi, tako da sljedeći vlak cut lanac na putu. Wallach nije primijetio da je metal koraka nogom izvan dnu svakog automobila i jedan u ekipi nije čini se da su primjetili bilo. Ako glumac podigao glavu u krivo vrijeme, jedan od tih koraka vjerojatno bi odrubljena glava 6 . Leone upitani glumac na pozornici, ali je izjavio da nikada ne bi remake njegova života 17 . Ova scena je inspiriran gag našim gostoprimstvom (1923) od Buster Keaton kao vlak reže uže koje povezuje Willie McKay (Keaton) s „negativca” 18 .

Tijekom proizvodnje prva dva filma, Leone je već stekao reputaciju opsjednut detaljima, ali u trećem snimanja, da ugled je gotovo legendarne proporcije 6 . Luca Morsella sin Fulvio Morsella, kaže anegdotu: „Jednog dana kada su bili oko pretvoriti scenu, proizvodnja voditelj (Fernando Cinquini) bio je jako sretan jer je rad bio dovršen na vrijeme. Sergio je rekao: „Nisam učinio detalj u kosi . „Cinquini prišao i rekao mu:” Sve je u redu, ne brini sitnica kao mamuza. Mi ćemo okrenuti kad možemo. „Kada je došao dan kada je morao snimiti taj” potaknuti na malo „Cinquini pitao Sergio hoće li to učiniti sada. On je odgovorio: „Moram 300 statista, trenere, konjanika, vojnika i sve ostalo. „Doista, da, to je bio” potaknuti maloprodaji”, ali u pozadini je želio vidjeti cijeli život grada, a ljudi hodaju i jahača koji prolaze. Ova priča je postala legenda u svijetu filma. Kad god redatelj je rekao: „Sve što mi treba detalj”, pobrinite se da to nije još jedan „na malo mamuza” 6 . “

Redatelj promjena modificirati kôd ]

Od prvog kadra filma, Leone razbija klasičnu zapadnu pisanje: niz pustinjski krajolik plana iznenada je zaklonjen vrlo velikim i nepomična lica zlokobni plan. Umjesto uobičajenih okvira izgubljenog figura u krajoliku koji se postupno približiti Leone odmah nameće je korištenje izbliza . Njegovo pripovijedanje je i linearno, bez retrospekcija ponavlja vrlo prisutan u Za dolar više i Bilo jednom na Divljem zapadu , a paralelno, prateći svaki znak. Leone uvode postupno i na kraju svoje likove kroz niz prezentacija sekvenci (25 minuta izlaganja), uz dodatak fotografijama pretvara imenovanja zao Dobar, loš, 19 . Neki su donijeli ovu egzibionističko preliminarni oblik opernog verizma talijanske 20 .

Ako je scenarij umnožava obrata savezništva i neprijateljstava Blondin i Tuco Sentenza je uprizorenje naglašava taj dojam nestabilnosti, pokazuje svestranost nastupa i krhkih situacijama. Na primjer, u brzom slijedu, jedan obučen policajac Južna siva iznenada otkriva Sjeverna plavu uniformu trese prašinu ga pokriva. Pojava novih elemenata koji su off-kamera odjednom uvodi u avion biće ili objavio proširenje okvira , mijenja ili prebacivanje slijed događaja. Tako je u nizu groblja dio je Tuco mahnito kopaju grob mu je konačno pronašao plan širi i Blondin sjena tako pojavljuje lopatu kao što je on pokreće u Tuco „S da, bilo bi lakše. „Odnos snaga nagib opet trenutaka kasnije kada je drugi lopata javlja u planu, koji je pokrenut od strane Sentenza ovim riječima:” Na dva, kužiš brže 21 . ”

Otkrivanje efekt se koristi na različite načine, ponekad burleske od svog kupelji, Tuco hlad iznenađenje njegov protivnik, a to je otkriveno da je kupanje sa svojim pištoljem. U složenijim načine, a Blondin će se iznenaditi u hotelskoj sobi po skupini ubojica, izrezivanje prolazi dekor u prometnoj ulici (vidi iznad „maloprodaji kosi”), gdje nagli zastoj u kolonu vojnika i tišine naselili omogućiti Blondin biti upozoreni od strane lupu izdanaka ubojice ide uza stube. Elementi procesa uklopne izvan terena daje postupne integracije rata, četvrti glumac vire prikazan u borbenim slike kada generički rano, koji dolazi podmuklo miješati u događaje i komunicirati s njima: nakon kolonu vojnika čija je presuda razotkriva buka ostruge, to je lakši potres prostoriju u kojoj bi Tuco prisiliti Blondin objesiti; Blondin opet se sprema u pustinji od strane provala u Južnoj prijevoza; Konačno, u ulici napuštenog grada, eksplozije dati prednost u Blondin i Tuco u dvoboju protiv pojasu Sentenza. Konvergencija blagom i ratničke pozadina je završena kada Blondin i Tuco su blokirani od strane borbi za most Branston 21 (The Langstone most u francuskoj verziji).

Most scena promjena modificirati kôd ]

U Španjolskoj, tim se okrenuo na otvorenom scene na više različitih mjesta. Nekoliko mjeseci prošlo između upisa i početka snimanja, što je izazvalo problem s mjesto odabrano za snimanje scene mosta. Na prvi pregled, razina vode španjolskog rijeke ARLANZA imao visinu od 1.20 metara , pogodno za potrebe filma. Nakon dolaska filmske ekipe, razina je samo dvadeset centimetara. Da biste riješili taj problem, brana sagrađena je španjolska vojska, nizvodno od područja odabrana za snimanje, za podizanje visine vode na željenoj razini (brana je vidljivo kada Tuco i Blondin se približavaju rijeka prijelaz nakon eksplozije).

Most ipak mora biti izgrađena dva puta. Leone je htio pravi kamen i drvo most, što bi moglo prometovati. Trebalo je dva tjedna za izgradnju ga prvi put. Problemi počeli lorsqu’arriva vremena da eksplodiraju. Najbolji vatromet kino u to vrijeme bio Baciucchi, živa legenda. Ali on nikad nije imao pripremiti eksploziju ove veličine. Stavio trideset opterećenja TNT , ali svaki put, eksplozija prvih troškova smanjiti električni kontakt i stoga je most nije skok iznenada, kao poželio Sergio 22 .

Da bi prevladali taj problem, bilo je nužno potražiti pomoć stručnjaka španjolske vojske. Novi eksplozivi postavljeni su i kamere postavljene pod različitim kutovima oko mosta, bliže, još jedan i još jedan i dalje. Glava od specijalnih efekata delegirati pokreće španjolski kapetan vatromet. Deset sekundi od kraja odbrojavanja, ovo se činilo da čuje signal raznijeti most ( Vaya ), a to je zapravo talijanska riječ upućena tehničar video kamera ( vai ). Tako smo došli snimati kraj kolapsa. Leone je bio bijesan na glavu specijalnim efektima. Kapetan je odgovorio da će obnoviti most, ali ne treba odbaciti ovog čovjeka 9 .

Most je u potpunosti obnovljena u jednoj noći i sljedećeg jutra, opet eksplodirao, ovaj put sa svim kamere trčanje. Međutim, prva eksplozija je uspješniji, sve snimke pada ostataka od slika ove eksplozije 22 . Problemi s mosta sceni ne postoji kraj. Dokle god Eastwood Wallach su skoro otpuhan od eksplozije. Eastwood je rekao: „Ako smo bili na mjestu koje Leone izabrao, po svemu sudeći ne bismo danas ovdje govoriti o 23 ”. Mi smo zapravo vidjeli krhotine leti oko glumaca i pop pijeska torbu , a ne poseban učinak. Bila sam Eastwood koji je inzistirao njihov položaj premjestiti na sigurnije mjesto. I ovdje smo, dakle, vidjeti nedostatak pažnje od strane Leone pitanjima sigurnosti, što je dovelo Eastwood savjetovati Wallach „Ne vjeruj onome tko u talijanskom filmu 23 . „Mnogi kritičari primijetili stil na Bustera Keatona ove scene i Leone, nije lažno svoju inspiraciju iz filma mehaničar u” General “ ( 1927 ) 24 .

Prizor konačnog dvoboja promijeniti modificirati kôd ]

Priprema dvoboj tri i groblje tužno brda zatražio posebnu pažnju i veći angažman od strane dizajnera u Italiji i Španjolskoj, usklađena Carlo Leva. Leone je htio groblje mogao dočarati arenu u rimskom amfiteatru . Bilo je nitko. Španjolski Službeni pirotehnika, koji su zauzeli zgradu i uništavanje mosta, posudio 250 vojnika izgrađen u dva dana željenu vrstu groblje s 10.000 grobova 25 . Za Leoneu, ideja areni bila je presudna kao morbidan pogled, jer su gledatelji ovog dvoboja bili su svi mrtvi. Leone, tijekom dana pauze, otišao je vidjeti kako je rad odvijao. Bio je impresioniran točnošću radnog Leva. To ga je podsjetilo da je u završnoj sceni, smo vidjeli kosti u lijesu i da su morali biti realan. Nakon rješavanja neuspješno medicinskih usluga i lokalnih vlasti, Leva naučili dekoratera u Madridu, žena iznajmljuje kostur svoje majke, glumice tijekom svog života. Potonji je odlučio ponuditi im da „biti u mogućnosti nastaviti svoju karijeru, čak i nakon njegove smrti.” Leva stoga otišao u Madrid automobilom, kako bi isporuku savršeno očuvanom kosturu, točno onako kako se pojavljuje u groblje sceni. Uvijek kada se puca na groblju, za dobivanje Wallach iskrenu izraz iznenađenje što je više moguće dok se izvodi grobova grobnice, Leone učinio puštanje psa i pustiti ga pokrenuti na brodu.

O snimanju groblje, scenograf i kostimograf Carlo Leva kaže: „Za Dobar, loš, zao , Carlo Simi me pitao kako bi pronašli prikladno mjesto za pucanje konačnu scenu postaviti na groblju u ratnim i dobro tijek priprema nacrt nakon što sam nacrtao prije. Bili smo u Španjolskoj. U blizini Burgos , otkrio sam malu visoravan u sredini pašnjaka za životinje iz sela. Razgovarao sam s gradonačelnikom. On je pristao da se presele stada i neka nam koristiti zemlju za snimanje, pod uvjetom da smo odgoditi mjesta u državi gdje smo našli. Uz pomoć španjolskih vojnika i pluga, pripremio sam tlo da bi mogli instalirati 8.000 grobova, napravio sa zemljom nalaze na licu mjesta, a pomiješana sa slamom i piljevine. A gomila ih podigli smo jedan po jedan koristeći praznu lijes, na isti način na koji djeca bi sandcastles na plaži s praznim kantu. Kad je vidio rezultat, Sergio Leone bili uzbuđeni zbog našeg „sablasnom rada” 26 . “

Slijed dvoboj tri ostala poznata u povijesti kinematografije, radikalni prekid s klasičnom obliku dvoboja, do te mjere da je nova riječ je potrebna da imenuje triello ( triel ) . Sergio Leone je znao kako ga cijeniti kroz snimke nove vrste, sa šest minuta još snimaka , prvi panoramski pozadina stotina grobova i sve čvrsto i brzo, provjeri najmanji potpisati igrača, osmijeh, pokret očiju ili prst na skupštini koja će škola sa sljedećom generacijom 27 . Međutim, ovaj slijed ne može se ne bi imala toliko utjecaja bez soundtrack uzvišen od Ennio Morricone . Glazba je imala izraziti svoje staccato od klatna smijeh leševa u svojim grobovima. Prva tri izbliza glumaca tražio cjelodnevnog rada, tako da gledatelj ima dojam gledate balet. Glazba je dao određeni lirizam na ovim slikama, a zatim je poprište napetosti uzeo koreografsku vrijednost 9 .

Glazba uredi modificirati kôd ]

Skladatelj soundtrack filma, Ennio Morricone .

Soundtrack filma skladao je Ennio Morricone , redovito doprinosi Leone. Tijekom svog djetinjstva, dva su kolege iz razreda 28 , 29 . Morricone glazba uglavnom je napisan prije početka snimanja, što predstavlja poboljšanje u odnosu na prethodne filmove, gdje je proračun ograničenja ne dopuštaju takvu fleksibilnost. Dakle, Sergio Leone bio u mogućnosti igrati neku glazbu na setu. To je stvorilo atmosferu scene i jasno pod utjecajem izvođača. Ova metoda uvelike zadovoljan Clint Eastwood 6 .

Jedinstvene sastavi Morricone, u kojoj on koristi šiške, zviždaljke (Alessandro Alessandroni) i jodlanje pomoći stvoriti atmosferu koja obilježava film. Glavni glazbeni tema, kao zavijanje jednog kojota je melodija dvije bilješke postao poznat. Na početku filma, ova tema se izvodi na originalan način: dva muška glasovi vokalizirati duo, jedan viče: „Ah! „A drugi:” Hej! ”. Na „aaah! “A” Eeeh! „Pomiješano oponaša životinju i prema Morricone životinja okrutnost podsjeća na Divlji zapad. Onda je ovo tema se koristi u filmu da predstavljaju tri glavne likove, koristeći drugačiji zvuk za svaki: sopranistica flautu Blondin, što je okarina arghilofono tip za Sentenza i ljudskih glasova za Tuco. Ova melodija ponavlja tijekom cijelog filma kao lajtmotiv podržava nastanak ili izlaz iz karaktera 6 .

Sergio Leone, nije želio da glazba je ograničena na ponavljanje teme za svakog lika, i čekao u složenoj ulozi, od humora do lirizam, tragična i baroka. Glazba je morao biti pratnja povijesti, obilježavanje nagle promjene ritma, kao kad se sablasno poštanska kočija niotkuda, u pustinji, ili naglašavajući tragiku slijed logoru, gdje je orkestar zatvorenici pokriti vrisku mučili 6 .

Lettings promijeniti modificirati kôd ]

Il Buono, il brutto, to cattivo

Soundtrack je objavljen u 1966 i bio je veliki uspjeh, kako u javnosti i kritike: album je svrstava četvrtina pop albuma za Billboard Magazine u 1968 30 . Novo izdanje objavio je Capitol Records 2004. godine, s dodatnim komadima iz filma.

tumači
1966 Verzija
o naslov trajanje
1. Il Buono, il brutto, to cattivo (Dobar, zao, loš) 02:38
2. To Tramonto (Zalazak sunca) 01:12
3. Jaka (Tvrđava) 02:20
4. To Deserto (Desert) 05:11
5. U carrozza dei fantasmi (la marljivost žestoka pića) 02:06
6. Marcetta (Petite Marke) 02:49
7. La storia di un soldato (Priča vojnik) 03:50
8. Marcetta senza SPERANZA (Kratka šetnja beznadno) 01:40
9. Morte di un soldato (Smrt vojnika) 03:05
10. Estasi dell’oro (ekstaza zlata) 03:22
11. To triello (Dvoboj tri) 05:00
2004 Verzija
o naslov trajanje
1. Il Buono, il brutto, to cattivo (Dobar, zao, loš) 02:42
2. To Tramonto (Zalazak sunca) 01:15
3. Sentenza 01:41
4. Fuga Cavallo (propuštanje konj) 01:07
5. To mrijest di uže (konop most) 01:51
6. Jaka (Tvrđava) 02:22
7. Inseguimento (Nastavak) 02:25
8. To Deserto (Desert) 05:17
9. U carrozza dei fantasmi (la marljivost žestoka pića) 02:09
10. Missione San Antonio (La Mission Saint-Antoine) 02:15
11. Ramirez Padre (Otac Ramirez) 02:37
12. Marcetta (Petite Marke) 02:53
13. La storia di un soldato (Priča vojnik) 03:53
14. To treno Militare (vojni vlak) 01:25
15. Fino di una spia (Kraj špijuna) 01:16
16. To Monco bandito (The Bandit pingvin) 02:45
17. Zbog contro Cinque (dva protiv pet) 03:46
18. Marcetta senza SPERANZA (Kratka šetnja beznadno) 01:40
19. Morte di un soldato (Smrt vojnika) 03:08
20. Estasi dell’oro (ekstaza zlata) 03:23
21. To triello (Dvoboj tri) 05:02

Presnimavanje promjenu modificirati kôd ]

Tehnička i umjetnički tim je doista višejezično: Leone mogao govoriti, talijanski i na francuski , ali vrlo malo na engleski . Pola tima i dodaci govorio španjolski . Wallach nije razumio talijanski, pa on koristi Francuzi komunicirati s Talijanima. Tijekom snimanja, sekundarne glumci govore na vlastitom jeziku, a zatim se udvostručio u studiju.

Tri glumci odigrali svoje uloge na engleskom i bili sinkroniziran na talijanski za prvog filma u Rimu. Za američkoj verziji, njihovi originalni glasovi su sačuvani i onih drugih tumača su udvostručena na engleskom jeziku. Nema dijaloga savršeno sinkroniziran jer Leone okrenuo rijetko (ako ikad) scene u svom životu. Različite hipoteze su se objašnjava taj izbor: Leone, često radije čuti Morricone glazbu za vrijeme snimanja, potaknuti igrače. Za Leoneu, vizualni strana scena bila važnija od dijaloga (njegovo znanje engleskog jezika vrlo je ograničena). Za sve to se dodaje tehničkih ograničenja i nedostatak vremena, što je teško za uspješno snimanje dijaloga u scene snimio Leone.

Međutim, svi igrači su se udvostručila u New Yorku, u listopadu-studenom 1967. Ne službeni razlog je dobio, ali neki tvrde da je to djelo je učinjeno za rješavanje problema sinkronizacije i dati dojam da je film je snimljen direktno na engleskom jeziku. Nadzor presnimavanja povjerena je Mickey Knox, glumac američki prijatelj Wallach 6 . Knox je rekao: „Sergio je bio vrlo loš prijevod s talijanskog te u većini slučajeva, američki glumci promijenio replike tijekom presnimavanja … Znao sam što bi rekao, jer sam imao kopiju teksta talijanski … ali morao sam naći točne replike, ne samo za kontinuitet povijesti, ali i da imaju korespondenciju s kretanjem usana. Nije bilo lako stvar za učiniti. U stvari, to mi je šest tjedana napisati tzv „tekst s usana.” Normalno za film, to je zadatak koji bih završio u samo sedam ili deset dana. Ali to nije bio normalan film 6 . “

Sergio Donati, tijekom posjeta kontrole, vidjeli s užasom koji je Knox značajno promijenila dijalog, u usklađivanje napora s usana. Donati je rekao: „Clint Eastwood ponekad pojednostavljeno pitanjima, koji je, nakon što je taj treći film s Leone je imao sa sobom međusobno podržavaju odnos stilu:” Bez mene, ne bi ništa učiniti, idiote. „Clint, sa zapadne glavi, lupanje joj kopiranju skripte na stol i rekao u svom hladni glas šapat:” Ponavljam ono što sam rekao na setu. „Knox je znao da razbijanje s tradicijom Leone potpuno uznemiravanja dijaloga tijekom instalacije 22 . “

S druge strane, prijevod greška u prvom prikolici SAD je izvor konfuzije: talijanski red „  Buono, bruto-cattivo  ” – ili „Eastwood-Wallach Van Cleef” (što također odgovara važnosti uloge) – Engleski je postao „  dobar-loš-ružno  ”, a ne doslovnom prijevodu „  dobro-loše-ružna  .” Van Cleef tako se našao na drugom mjestu sa The Bad i Wallach treći s Ružno . Francuzi prijevod propagira greška ( „dobar-bruto-Ugly”), dajući Eli Wallach treće mjesto 32 , sličnost riječi brutto i „sirovo” ( lažni prijatelji ) dodavanje do konfuzije.

Izlaz i prijem uredi modificirati kôd ]

Kinoprikazivanje uredi modificirati kôd ]

Film je prikazan u javnosti po prvi put 23 prosinac 1966Italija. Ova verzija je za razdoblje od 161 minuta. Tu je i verzija redatelja Cut , različite duljine između 179 i 186 minuta (ovisno o zemlji). Ove verzije privući više na razvoj priče i likova.

Datumi međunarodnih izdanja
zemlja film Naslov datum
Zastava Italije Italija Il Buono, il brutto, to cattivo (161 ‘ili 182’ bez rezova) 23 prosinac 1966
Zastava Njemačke Njemačka Zwei glorreiche Halunken (171 „) 15 prosinac 1967
Zastava Sjedinjenih Američkih Država SAD Dobar, loš, zao (161 „ili 179” bez rezova) Od 20 prosinac 1967
Zastava Japana Japan 続·夕陽のガンマン ( ぞく·ゆうひのガンマン ) ( Zoku · Yuhi br Gan Man ) (161 „) 30 prosinac 1967
Zastava Finske Finska Hyvät, Pahat ja Rumat (161 ‘ili 142’ cut verzija) Veljača 1968
Zastava Francuske Francuska Dobar, loš, zao (161 „ili 186” bez rezova) ožujak 1968
Zastava Švedske antilop Den Gode, den val den Fule (171 „) 10 travanj 1968
Zastava Hong Kongu Hong Kong nije dostupno 13 lipanj 1968
Zastava Ujedinjenog Kraljevstva Velika Britanija Veličanstveni Rogues (161 „ili 179” bez rezanja) 22 kolovoz 1968
Zastava Pakistanu Pakistan nije dostupno 22 srpanj 1974
Zastava Filipina Filipini nije dostupno kolovoz 1977
Zastava Norveške Norveška Den vibrator, den den grusomme og vala (161 „) listopad 1982

Početna Film uredi modificirati kôd ]

Film je bio veliki uspjeh brzo diljem svijeta, zahvaljujući prije svega ugleda redatelja Sergia Leonea. On je generirana u 41 godina (1966. do 2007.) više od 25 milijuna američkih, što je brojka koju, pretvoriti u kapital danas vjerojatno nikada neće biti izjednačeni po drugoj europskoj direktora 33 . Čelnici Sjedinjenih umjetnika bili zapanjeni kako bi vidjeli kina diljem svijeta ispuniti kao nikad prije sreli za Western. U Italiji, film je zaradio više od dvije milijarde lira tijekom prvobitnog objavljivanja, a više od 300 milijuna lira tijekom dvije pojavile u 1969. i 1983. godine 34 . U Francuskoj je provedeno ukupna 6,308,276 unose u povodu njegove više izlaza 35 .

Od svog debija, film je ostao miljenik javnosti. Često se spominje u popisima i kartama najboljih filmova. Korisnici Box Office Mojo 33 nagrađeni su glasovanjem „A” rejting. On je također dobio 97% povoljnih mišljenja, s prosječnom ocjenom 8,7 / 10 i na osnovu 64 prikupljenih kritika filmski kritičar stranice Rotten Tomatoes 36 . Na web stranici Metacritic , ona dobiva rezultat od 90 / 100 , na temelju 7 ocjena prikupljenih 37 . Također je pronađen na popisima najboljih filmova svih vremena magazina gospodin estrade 38 , Empire (na 25 -og licu mjesta) 39 i Time Out 40 .

Nakon filma, kritičari su bili različiti pod utjecajem deprecijacije špagete zapadnom Atlantiku. Američki kritičar Roger Ebert , koji uključuje film u svom osobnom popisu najboljih filmova 41 , rekao je da je u svom prvom suđenju, on je dao 3 zvjezdice 4 zvjezdice film, možda zato što je to bio špageti vestern, koji ne može se smatrati umjetnosti 42 . Ebert je naglasio izvanredan značajka Leone stvorio blizini javnost s likovima dajući točan osobnu viziju svakog od njih. Sean Axmaker je Seattle Post-špijun , to je „krajnji špageti western” , ciničan odiseja podebljano dostignuće i nadilaze glazbom Ennio Morricone 43 . U negativnom pregled, izrada Time Magazine procjenjuje se da je Leone, nije dobar posao na fotografiji, ali gluma je bezizražajno i prekomjerno nasilje 44 .

U Italiji, Gian Luigi Rondi, novinar iz il Tempo , dok uživate u filmu u cjelini, a posebno istinitost sukobima u kritičnom sporosti, nedostatak napetosti, ponekad previše sporo priča, previše statične s pretjeranim pauze značajni nedostaci za zapadnom, čak i parodija svrhe 45Tullio Kezich Corriere della Sera također kritizirao sporost i monotoniju filma, a spomenuti neobičnu vještinu redatelj stanju mobilizirati javnost putem cjepidlaka opis sadomazohističko situacijama, pogoršanje neizvjesnosti koja prethodi bezbroj pucnjave, proliferacijom i eksplozije pirotehničkih eksplozija 46 . Petro Bianchi, dnevni Il Giorno , „Ironija, izum, sposobnost privlačenja pažnje čini ovaj film sjećanju, smještajući svog autora od najzanimljivijih novih filmaša 8 . “

U Francuskoj, Jean-François Rauger je svjetski , priziva „model inteligencije, virtuoznost, humor i baroka nasilja, [koji] dolazi blizu majstorski poznatu trilogiju dolara 47  ” . Olivier Père je Inrockuptibles je „Zapadna briljantno stilizirane […] između commedia dell’arte i tragedije” 47 .

Clint Eastwood i njegov lik također nisu bili pošteđeni kritike. Gotovo nepoznata prije trilogije dolara, ona pati od stigma vezane uz špagete zapadnim. Uzeti u obzir njegov namjerno minimalistički igru kao ograničen, jedna pita, ako on igra ili jednostavno biti tamo 48 . „Čovjek koji ne radi ništa, ne govori … nije ni ime! A cigare tu, još uvijek gori 49  ! “ Da izađu iz ovih slika, Clint Eastwood odbija pretvoriti u otvaranju slijed Bilo jednom na Divljem zapadu 48 .

Paket prekinut promjena modificirati kôd ]

Sergio Leone, ne namjerava pokretati druge vesterna. Uz sljedeći film ( Bilo jednom na Divljem zapadu ), nadao se da zaključiti utrku. Pisac Leone Luciano Vincenzoni, međutim, mnogo puta rekao da scripted nastavak, Dobar, loš, zao, dvokomponentna , odvija 20 godina nakon izvornog filma 8 . Ovaj scenarij je bio samo nacrt, ali Vincenzoni još nije kontaktirao glavne izvođače. Eli Wallach dao neke savjete o povijesti tog navodnog rezultat: „Tuco je uvijek u potrazi za taj gad. On otkriva da Blondin ubijen. No, njegov nećak je još uvijek živ i ne zna gdje je skriveno blago. Tuco odluči slijediti 8 . “

Clint Eastwood bi bio odgovoran za proizvodnju, a također će biti pripovjedač filma, i otkriti što se dogodilo s njegovim starim karaktera 8 . Položaj direktor je ponudio Joea Dantea i Sergio Leone je trebao biti koproducent filma 8 . Međutim, unatoč svim tim pripremama, projekt je otkazan kada Leone odlučio ne uključiti zapadni i nije dao dopuštenje za korištenje naziva i znakova 8 .

Duga verzija uredi modificirati kôd ]

Film je trajao izvorno gotovo tri sata u talijanskoj verziji, ali je smanjena za više od 15 minuta, kada je pušten na međunarodnoj razini. Kada DVD ponovno puštanje u 2003. godini, cut scene su udvostručena i reintegrirati 50  :

  • Nakon opskrbljuje iz oružara, Tuco rješava u napuštenoj štali i žali od samoće u životu. Onda je se pridružio svojim drugovima i obećao im lijep sreća. Imajte na umu da je ova scena bila predstavljena na premijeri filma u Italiji, te je nakon toga ukloniti sve verzije filma.
  • Sentenza stiže u južnom logoru, gdje je dočekala toplo zapovjednika. Pita te podatke o Bill Carson u zamjenu za bocu viskija.
  • Tijekom prelaska pustinje, Tuco zaustavlja kako bi dobili noge mokro i snack dok Blondin nastavlja peći na suncu.
  • Na kontrolama marljivost Bill Carson, Tuco dolazi na južnoj istureni položaj i pitao policajca ako hospicij u blizini.
  • Na putu do groblja, Tuco ima pogled na kartu pronaći najbolji put. Sa svoje strane, primjećuje Blondin mrtve vojnike na bojnom polju.
  • Blondin i Sentenza grupa sjediti na rubu rijeke. „Dobro” oborila mušku „zločesti”.
  • Razgovor s alkoholnim kapetan druge prolaz.
  • Kasnije prolaz gdje je isti kapetan umire je nešto duže.

Mučenje scena Tuco je i više iza ali negativna problema pogoršanje bio prisiljen na leđima. Puna verzija ovog događaja je dostupan kao dodatak na najnovijim video izdanja.

Za ove scene reintegrirati, Clint Eastwood i Eli Wallach su sami nazvali u američkoj verziji, unatoč starenju svojim vokalnim timbres. Lee Van Cleef , koji je umro 1989. godine, u međuvremenu udvostručio glumac Simon Prescott  (u) . U VF, likovi svi imaju nove glasove (Deschamps, Atlas i Bertrand su svi mrtvi).

Kulturni utjecaj promjena modificirati kôd ]

Kino uredi modificirati kôd ]

Quentin Tarantino smatra da je to „najbolji usmjerena film svih vremena” 51 .

U filmu Z od Costa-Gavras , može se vidjeti nasilnika prolijevanje veliki plakat filma (do 16 min 55 s).

Zemljište, likovi i scene iz korejskog filma Dobar, loš, Weird (2008) snažno je inspiriran filmom i njegov naslov je izravna klimanje glavom.

U 2008. godini, karakter Blondin, čovjek bez imena, pojavljuje se u 43 -om mjestu od 100 najboljih filmskih likova magazina Empire 52 .

Glazba uredi modificirati kôd ]

Englezi rock bend Dire Straits iskoristio glavnu temu filma za uvođenje svih njihovih koncerata tijekom turneje 1981. godine.

Irski Pogues preuzeo glavnu temu filma za soundtrack filma ravno u pakao (1987) od Alex Cox , u kojem bend svira negdje drugdje.

Grupa Metallica koristi glazbu iz groblja scene ( ekstaza zlata ) u uvodu sve njegove koncerte.

Bend Gorillaz je odredio jednu od svojih pjesama Clint Eastwood za tu pjesmu koristi uzorak od soundtrack Dobar, loš, zao 53 .

Francuzi rap grupa IAM bio inspiriran film i likovi za naslov Dobar bruto za mafijaša na njegovom albumu škole mikro srebra . Osim toga, Ekhnaton (jedan od MC IAM ) redovito naziva Sentenza . Osim toga, dio Akenatenom raste među kaktusima, moja mržnja ima petlju sa ženom pjevanje Sentenza i izvatke iz Dobar, loš, zao i Za dolar više , uglavnom s glasom od Lee Van Cleef . Konačno, Khufu (DJ IAM ) producirao dva albuma pod nazivom Sad Hill (odnosi se na ime groblja) i Sad Hill utjecaja . Sad Hill je ujedno i naziv oznake je vlasnik. Poklopac prvog albuma Oasis , Definitely Maybe , gledati TV koja emitira filmsku sekvencu: Tuco pokušava govoriti umiranje Bill Carson.

Uz vrlo britanskog humora, glazbena tema je revisited 2005. godine poznatom skupinom osam igrača ukulele , ukulele orkestrom Velike Britanije 54 .

Američki rock bend Karma gorjeti pod nazivom svoj šesti album Arch Stanton , čovjekovo ime pokopan je pokraj groba gdje je zlato željeti trojice protagonista je. Album je također koristi zvučne isječke iz filma.

Književnost i pritisnite izmijeniti modificirati kôd ]

Stephen King pozvao je film jedan od glavnih izvora nadahnuća svog ciklusa tame Tower , čiji je glavni lik, Roland Gileada , osnovana sa Clint Eastwood u filmu kao modelu 55 .

U svom izdanju 22. ožujka 2016. godine, dnevnog La Provence kao OM: Plava, Labrune i ništavnosti 56 . To se odnosi prije svega na vlasnika nogometnog kluba, Margarita Louis-Dreyfus , poznata po svojoj plavuši, slijedeći je predsjednik kluba Vincent Labrune , i na kraju nedostatak tima igraće sredstava u ovom trenutku ,

Vidi također uredi modificirati kôd ]

S druge projektima Wikimedije:

Vezani članci uredi modificirati kôd ]

Vanjske poveznice uredi modificirati kôd ]

Reference promijeniti modificirati kôd ]

  • To ) Oreste De Fornari, Tutti i filma di Sergio Leone , Milano, Ubulibri, al.  “Ja Libri quadrati”1997181  , str. ISBN  978-8-877-48037-8 , OCLC  797.673.930 )
  • To ) Richard Schickel ( poz.  , Gianni Canova) Clint Eastwood: l’uomo dalla cravatta di cuoio , Milano, Sperling i Kupfer al.  “Narra”1999 ISBN  978-8-820-02831-2 , OCLC  801.196.691 )
  • U ) Christopher Frayling , Sergio Leone: nešto za napraviti sa smrću , London, New York, Faber i Faber,2000570  , str. ISBN  978-0-571-16438-7 , OCLC  42.621.692 )
  • U ) Mark Sceurman i Mark Moran, Weird NJ: vaš vodič putovanja u New Jersey-a na legendama i najbolje čuvanih tajni , New York, NY, Barnes & Noble distribuira srebro podstava Knjige,2003271  , str. ISBN  978-0-760-73979-2 , OCLC  53.061.266 )
  • Christopher Frayling , Bilo jednom u Italiji: The vesterna Sergio Leone , La Martinière,2005 ISBN  2-7324-3332-2 )
  • U ) Eli Wallach, Dobar, loš, i Ja: In My Anecdotage Harcourt Trade Publishers, 2006 ISBN  0-15-603169-8 )
  • Douglas Keesey , Eastwood , Köln Londonu, Taschen, dr.  „Movie ikone”2006192  , str. ISBN  978-3-822-82004-9 , OCLC  421.714.613 )
  • To ) Marco Giusti, Dizionario del zapadnoj all’italiana , Arnoldo Mondadori Editore , 2007 ISBN  978-88-04-57277-0 )
  • Bernard Benoliel , Clint Eastwood , Pariz, Le Monde i dr.  “Cahiers du Cinema, Velika kolekcija Filmaši”2007 ISBN  978-2-86642-494-7 )
  • Jean-Baptiste Thoret , Sergio Leone , Pariz, Le Monde i dr.  “Cahiers du Cinema, Velika kolekcija Filmaši”2007 ISBN  978-2-86642-485-5 )
  • Jean-François Giré , Jednom davno … zapadnoeuropskom , Pariz, Baazar & Cie,2008 ISBN  978-2-917339-06-0 ) , str.  387-399

Komentari

10 komentara na “NAJPOZNATIJI WESTERN FILM: DOBAR, LOŠ, ZAO – GOOD, BAD AND AGLY – LE BON, LA BRUTE, LE TRUANS – IL BUONO, IL BRUTTO, IL CATTIVO”

  1. Heya i’m for the first time here. I came across this board and I
    find It really useful & it helped me out a lot. I am hoping to provide one thing back and aid others such as you helped me.

  2. Way cool! Some very valid points! I appreciate
    you writing this write-up and also the rest of the site is also really good.

  3. Just wish to say your article is as astonishing.
    The clarity for your put up is simply excellent and that i could think you
    are a professional on this subject. Fine with your permission allow
    me to seize your RSS feed to stay updated with imminent post.

    Thanks 1,000,000 and please continue the enjoyable work.

  4. My brother suggested I may like this web site.
    He used to be totally right. This put up truly made my day.
    You cann’t consider simply how much time I had spent for this info!
    Thanks!

  5. I believe this is among the so much important information for me.
    And i’m happy studying your article. But want
    to commentary on few normal issues, The website taste is
    perfect, the articles is truly nice : D. Good activity, cheers

  6. Please let me know if you’re looking for a author for your blog.
    You have some really good articles and I think I would be a good asset.
    If you ever want to take some of the load off, I’d love to write some articles for your blog
    in exchange for a link back to mine. Please shoot me an e-mail if interested.
    Regards!

  7. I really like your blog.. very nice colors & theme.
    Did you make this website yourself or did you hire someone to do
    it for you? Plz reply as I’m looking to construct my own blog and would like to find out where u got this from.
    thanks a lot

  8. Please let me know if you’re looking for a article author for your weblog.

    You have some really great posts and I feel I would be a good asset.
    If you ever want to take some of the load off, I’d absolutely love to write some content for your blog in exchange for
    a link back to mine. Please send me an email if interested.
    Regards!

  9. Howdy! I could have sworn I’ve been to this blog before but after browsing through some
    of the post I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely happy I found it and I’ll be
    bookmarking and checking back frequently!

Odgovori